Diamanda Galas
Η Diamanda Galás έχει δημιουργήσει μία δισκογραφία που περιλαμβάνει σημαντικά έργα που συχνά επικεντρώνονται σε κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα, όπως το AIDS, η ψυχική ασθένεια και τα εγκλήματα πολέμου. Οι κυκλοφορίες της χαρακτηρίζονται από ένταση, συναισθηματικό βάθος και μια αδιάκοπη αναζήτηση για καλλιτεχνική αλήθεια και δικαιοσύνη.
Το πρώτο της άλμπουμ, “The Litanies of Satan” (1982), παρουσιάζει την ιδιαίτερη φωνητική της τεχνική και περιλαμβάνει το ομώνυμο κομμάτι και το “Wild Women with Steak-Knives”. Η τριλογία “Masque of the Red Death” (1986-1988) αποτελείται από τα άλμπουμ “The Divine Punishment”, “Saint of the Pit” και “You Must Be Certain of the Devil”, και εστιάζει στην επιδημία του AIDS και την κοινωνική αδικία.
Το “The Singer” (1992) είναι μια ανατρεπτική στροφή στο blues, ενώ το “Malediction and Prayer” (1998) είναι μια συλλογή από live εκτελέσεις. Το “Defixiones: Will and Testament” (2003) ασχολείται με τις γενοκτονίες των Αρμενίων, Ποντίων και Ασσυρίων. Η πιο πρόσφατη δουλειά της, “Broken Gargoyles” (2022), εμπνέεται από την γερμανική εξπρεσιονιστική ποίηση και τους τραυματίες του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.

